Lipan Lawan Ular - Siapakah Pemenangnya?

Video ini dirakam di Pulau Pinang. Rakaman video menunjukkan seekor lipan yang besar sedang menyengat seekor ular.

Lipan ini dikatakan adalah sepanjang lebih kurang 60cm. Lipan ini ditemui oleh pak cik perakam semasa beliau berada dalam kawasan ladang di Pulau Pinang. Selepas selesai dengan ular tersebut, lipan ini kemudiannya diambil oleh pihak berkuasa, kemungkinan untuk tujuan penyelidikan. Saksikanlah lipan ini dalam video di bawah.

13 comments:

  1. Ngeri tgk sesungut lipan... v_v

    ReplyDelete
  2. takut la nak tengok sampai habis.

    ReplyDelete
  3. Lipan besar ni Ali, kalau kena gigit mau kena masuk hospital. Hehe...

    ReplyDelete
  4. lipau ni makan apa sampai besar macam ni??

    ReplyDelete
  5. ni mesti lipan genetik ular ni....haha

    ReplyDelete
  6. agknye brape umur lipan ni?
    slalu nmpk yg kecik2 je ^-^

    ReplyDelete
  7. xtau la brape umo dier... bapak kepada bapak bapak lipan kot..

    ReplyDelete
  8. lipan ny minum air red bull la ny....jdy sampai beso mcm ny...haha

    ReplyDelete
  9. huhuhuhuhu takut n gelinyeeeeeeee

    ReplyDelete
  10. terbaik gila lipan nih..ni nama dia raja king of lipan..hahaha..

    ReplyDelete
  11. urmm.. takut nyer..
    huhuhu..
    Ape name jenis Lipan nie??
    Nmpk mcm LIpan dari luar Negara je jenis nie..
    huhu..
    :( seramm... tengok yg kecik pun seram..
    adoiii... minta2 x brjumpe dgn lipan besar mcm nie..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  12. wow,menarik giler...........magic betuulllllaaa....

    ReplyDelete