Tarikh-tarikh PIKOM PC Fair 2011 dan Lokasi

PC FairBagi peminat-peminat barangan komputer dan elektronik, PC Fair sudah tentu bukan lagi suatu acara yang asing bagi mereka. Ada yang sanggup berkelana beratus-ratus kilometer semata-mata untuk ke PC Fair.

PC Fair bukan sahaja menawarkan barangan komputer dan elektronik pada harga diskaun, PC Fair juga menjadi tempat untuk para peminat melihat barangan dan perkhidmatan terkini yang disediakan oleh pengeluar barangan. Tidak kurang juga ada yang menawarkan hadiah-hadiah menarik untuk para pelanggan.

PC Fair juga boleh menjadi tempat para pengunjung melihat pelbagai ragam peniaga untuk menarik perhatian pelanggan. Ada yang memakai kostum kartun ada pula yang berteriak menarik perhatian pelanggan.

Bagi mereka yang berminat untuk berkunjung ke PC Fair, berikut adalah tarikh dan tempat bagi acara tersebut:

15-17 April 2011
  • KL Convention Centre, KUALA LUMPUR
  • Batu Pahat Mall, BATU PAHAT
  • Village Mall, SUNGAI PETANI
  • Dewan Masyarakat, TAWAU

22-24 April 2011
  • Dewan Masyarakt, SANDAKAN
  • Miri Indoor Stadium, MIRI
  • Sibu Trade & Exhibition Centre, SIBU
  • Dewan Merdeka, SERI MANJUNG

6-8 May 2011
  • Penang International Sports Arena (PISA), PENANG
  • Permata Car Park, KUCHING

19-21 May 2011
  • Kelantan Trade Centre, KOTA BHARU

20-22 May 2011
  • Stadium Indera Mulia, IPOH

27-29 May 2011
  • Persada Johor, JOHOR BAHRU

3-5 June 2011
  • 1Borneo LG Exhibition Hall, KOTA KINABALU
  • Melaka International Trade Centre (MITC), MELAKA

23-25 June 2011
  • Pusat Dagangan Terengganu (TTC), KUALA TERENGGANU

15-17 July 2011
  • Star Parade, ALOR SETAR

28-30 July 2011
  • Kelantan Trade Centre, KOTA BHARU

29-31 July 2011
  • KL Convention Centre, KUALA LUMPUR
  • Sultan Ahmad Shah Convention Centre (SASICC), KUANTAN

Pastikan anda tidak ketinggalan untuk PC Fair kali ini. Dengarnya ada cabutan bertuah hadiah kereta Mazda Hatch Back bernilai RM100,000.

11 comments:

  1. Alahai, KLCC dah lepas.. Kema tunggu bulan 7 la..hu3

    ReplyDelete
  2. Assalam...
    Alamak...
    Ipoh baru je lepas...huhu..

    ReplyDelete
  3. Xpe lepas nanti ada lagi. :)

    ReplyDelete
  4. Salam iza,

    Di Ipoh belum lepas lagi. 20-22 kan. Mesti turun ni.

    ReplyDelete
  5. sudah ada laptop.kalau pergi pun
    tengok saja la.cuma orang cina mesti
    suruh beli.kenapa paksa aku nak beli.hehe..

    ReplyDelete
  6. giler asyik dok beli brg komputer. gula naik, minyak naik...

    ReplyDelete
  7. ade rezeki lgi..kne ingt tarikh ni..

    ReplyDelete
  8. bulan 9 ada pc fair lg x?..

    ReplyDelete
  9. Mungkin ada. Nanti saya kemaskini...

    ReplyDelete
  10. utk bulan sept ni xde ke kt area KL? area KL ble lak nk ad?

    ReplyDelete