Doktor Pakar Sarkis

Mungkin kerana kerja harian sebagai seorang doktor yang agak membosankan maka doktor ini mula membuat aksi-aksi hebat seperti ahli sarkis. Balingan-balingan tepat doktor ini agak mengagumkan. Saksikan dalam video di bawah.

Amaran: Sesetengah aksi mungkin menggerunkan.

6 comments:

  1. Rasanya doktor ni dah bosan kot bekerja sebagai doktor.Nak tukar profesion pulak.

    ReplyDelete
  2. salam..
    wah ternyata hebat2..agaknya dah lama mereka bt latihan tu yang tak der sbrg kesalahan hee..

    kgn pikir pesakit ada mslh dr pun ada juga heeee..

    manusia bsa le sesekli mau jugak lps tension dgn alat yg sllu di gunakannya :)

    ReplyDelete
  3. salam,
    Kat negara mana ni? Macam tak siuman jer doktor ni? atau dah boring kerja doktor

    ReplyDelete
  4. Kidney Expert, tak tahu la mungkin nak menghilangkan kebosanan tu.

    suri, biasa la kan kalau tension, yang penting kita luah cara yang positif.

    MEKAR, negara orang putih tu Mekar, jadi Mekar jangan risau la.

    ReplyDelete