Lelaki Hensem vs Lelaki Tak Hensem vs Perempuan

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: wow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?


heheheheh......

10 comments: Nyatakan komen anda

  1. kalau lelaki handsome penyayang binatang
    perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
    kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
    perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

    haha~
    kejam betul..

    ReplyDelete
  2. ok larh 2 lwaknya........ he2

    ReplyDelete
  3. bagi saya bleh lah tahan lwak dya 2...... lwak niey p0wn tak pyah pnggil nabil raja lawak kn....hehehehehehe......... tpi my boyfriend lgi lh gentelemen orang nya....huhuhu.... syang azman............dripada fatin cyg...

    ReplyDelete
  4. ape la.... x baek aw.... lelaki x nsem plak dikutok... sume sme nsem je.... ye la... spe la kite.... nsem dan kecantikkan x de pngkat disisi allah... yg pnting redha kpd allah apa yg tlah diberi olehnye....

    ReplyDelete
  5. hahaha!! lawak btul..nasib baik saya hensem.

    ReplyDelete
  6. hamba allah,, klaulah perempuan yang ckap mcm tu semuanya,maknanya perempuan tu gilakan duit lelaki la maknanya,so saya menyeru agar semua lelaki pilih perempuan yang ikhlas jujur tak pandang semua tu,ucap selamt kepada semua lelaki,,,hehehehehe

    ReplyDelete
  7. ciannye laki xencem...hehehe....

    ReplyDelete
  8. haha...betul ke ni?????

    ReplyDelete
  9. memang lumrah hidup manusia, sukakan benda yg cantik sahaja...tapi ingat sejauh mana cantik atau hensemnya manusia itu, akan hancur juga dimakan ulat dlm kubur kelak..kecantikan tak kekal lama!

    ReplyDelete
  10. Wlu pun ada laki yg x hnsm tp pmpn tetap ske
    klu dia baik dr segala hal...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca dan meninggalkan komen. Datang lagi nanti ya.

Lagi